Jak probíhá prodej s eDO Reality

Prodat za co nejlepší cenu, ideálně bez nervů a komplikací. Pokud je tohle vaše představa, rádi ji naplníme.

Chci prodat background
Jak probíhá prodej s eDO Reality
maskot

Jak probíhá prodej s eDO Reality

Prodat za co nejlepší cenu, ideálně bez nervů a komplikací. Pokud je tohle vaše představa, rádi ji naplníme.

Chci prodat background

Šest kroků k úspěšnému prodeji

Od první konzultace až po předání klíčů

1. Úvodní schůzka

1. Úvodní schůzka

  • Probereme, za kolik a jak rychle byste chtěli nemovitost prodat.
  • Získáme informace o stavu nemovitosti a případných technických či právních vadách.
  • Navrhneme možná vylepšení (homestaging, drobné opravy), která mohou zvýšit její hodnotu.
  • Představíme vám rozsah našich služeb a domluvíme se na výši provize.
  • Naplánujeme další postup.
2. Tržní analýza ceny

2. Tržní analýza ceny

  • Důkladně prostudujeme všechny informace o nemovitosti a ověříme údaje z katastru.
  • Zmapujeme konkurenční nabídky a zjistíme reálné prodejní ceny podobných nemovitostí v lokalitě.
  • Vytvoříme návrh optimální kupní ceny podložený daty z trhu.
  • Připravíme efektivní obchodně-marketingovou strategii.
  • Nachystáme návrh smluvní dokumentace pro zahájení spolupráce.
3. Zasmluvnění nemovitosti

3. Zasmluvnění nemovitosti

  • Podepíšeme všechny zákonné dokumenty.
  • Uzavřeme zprostředkovatelskou smlouvu s jasně stanovenými podmínkami.
  • Řekneme si, jak budeme nemovitost prezentovat, aby byla co nejatraktivnější.
  • Domluvíme termín, dokdy prezentaci připravíme.
  • Nastavíme časový harmonogram celého prodejního procesu.
4. Marketingové aktivity

4. Marketingové aktivity

  • Připravíme profesionální prezentaci nemovitosti (homestaging, fotografie, virtuální prohlídka, video).
  • Vytvoříme poutavé inzertní texty a kompletní nabídku včetně vizuální podoby.
  • Napřímo oslovíme vhodné zájemce z naší interní databáze a sítě kontaktů.
  • Zveřejníme nabídku na všech relevantních realitních portálech.
  • Spustíme cílené kampaně na sociálních sítích.
5. Prohlídky a pravidelné reporty

5. Prohlídky a pravidelné reporty

  • Organizujeme prohlídky nemovitosti se zájemci.
  • Pravidelně vás informujeme o počtu reakcí a profilu zájemců.
  • V případě většího zájmu se společně rozhodneme, jak dál postupovat.
  • Pokud má kupující zájem o hypotéku, rychle a efektivně mu ji vyřídíme díky spolupráci s eDO Finance.
6. Podpis rezervační a kupní smlouvy

6. Podpis rezervační a kupní smlouvy

  • Jakmile se rozhodnete pro konkrétního kupujícího, připravíme dokumentaci k rezervační smlouvě.
  • Zajistíme složení rezervačního poplatku a přípravu kupní smlouvy.
  • Zařídíme advokátní úschovu pro bezpečný převod peněz.
  • Pomůžeme s předáním nemovitosti a případným přepisem energií a služeb.
paralax-126

Řekli o nás

Přečtěte si zkušenosti těch, kdo už s námi ušli kus cesty.

  • „Jsem dlouhodobě spokojený s prací a službami realitního makléře Martina Šaška z eDO reality. Primárně hodnotím jeho přístup, zodpovědnost a pečlivost. Mám s ním několik zkušeností, jak z prodeje, tak z pronájmu nemovitosti, a vše vždy proběhlo na 1*.“

    Josef Jirák

    manažer v O2

  • „Děkuji panu Alexovi za vzornou spolupráci při koupi nemovitosti a za pomoc při převodu energií a vody. Velmi profesionální a milé jednání.“

    Ivan Chadima

    podnikatel v gastronomii

  • „Pana inženýra Špinku z eDO reality znám jako slušného a solidního obchodního partnera, na kterého je spolehnutí – ať už jde o právní rady, kvalitu smluv nebo promptního vyřízení veškerých záležitostí. To je něco, s čím se člověk v dnešní době už málokdy setká.“

    Martina Vitverová

    majitelka nemovitostí v Mladé Boleslavi a Praze

  • „Paní Malá se ujala prodeje mého rodinného domu. Odborně a realisticky odhadla jeho cenu, připravila prezentaci a nabídla mi různé možnosti prodeje. Prodej se uskutečnil nad má očekávání rychle a naprosto hladce.“

    Vladimír Soumar

    stavbyvedoucí

  • „S panem Černým jsme realizovali prodej a koupi nemovitosti. Obojí proběhlo bez problémů a k naší maximální spokojenosti. Vážíme si jeho ochoty, profesionálního a lidského přístupu. Můžeme jen doporučit!“

    Radim Švadlák

    konstruktér a vývojář ve Škoda Auto

  • „S panem makléřem Černým byla výborná spolupráce. Odvedl svou práci pečlivě a spolehlivě. Prezentace nemovitosti byla vynikající. I v nelehké době na trhu nemovitostí našel kupce za námi očekávanou cenu.“

    Markéta Neumanová

    lektorka cizích jazyků

paralax-127

Napište nám

Please provide a valid city.
Příjmení je povinný údaj.
Telefon ve správném tvaru je povinný údaj.
E-mail ve správném tvaru je povinný údaj.
Odesláním formuláře potvrzuji, že jsem se seznámil/a s informacemi o zpracování osobních údajů.

Časté otázky

Jak stanovíte prodejní cenu mojí nemovitosti?

Cenu stanovíme na základě důkladné analýzy trhu, která zahrnuje: srovnání podobných nemovitostí, které se v dané lokalitě aktuálně nabízí analýzu skutečných prodejních cen nemovitostí (nikoli jen nabídkových) zohlednění specifik vaší nemovitosti (stav, dispozice, orientace) posouzení aktuální situace na trhu a predikci vývoje Výsledkem je realistické cenové doporučení, které respektuje vaše potřeby a časové možnosti. Naším cílem je získat pro vás nejvyšší možnou cenu, kterou trh akceptuje, a přizpůsobit prodejní strategii vašim prioritám – ať už potřebujete prodat co nejrychleji, nebo preferujete vyčkat na ideální nabídku.

Jak nemovitost propagujete?

Vaši nemovitost představíme v tom nejlepším světle prostřednictvím kombinace několika marketingových nástrojů: profesionální fotografie a atraktivní texty inzerce na všech významných realitních portálech virtuální 3D prohlídky, vizualizace a videoprohlídky, včetně průletu dronem cílené kampaně na sociálních sítích přímé oslovení vhodných zájemců z naší databáze Veškeré marketingové aktivity průběžně vyhodnocujeme a optimalizujeme, aby byly co nejefektivnější.

Jak velkou provizi za prodej nemovitosti zaplatím?

Výši provize stanovujeme individuálně podle typu nemovitosti, její ceny a očekávaných nákladů na propagaci. Přesnou částku vám řekneme na úvodní schůzce potom, co se s vaší nemovitostí seznámíme a zvolíme správnou marketingovou a prodejní strategii. V provizi jsou zahrnuté všechny služby včetně právního servisu, profesionálních fotografií, homestagingu, inzerce, kampaní na sociálních sítích apod.