Každá úspěšná firma potřebuje kvalitní vedení. Poznejte klíčové osobnosti, které formují eDO a jeho hodnoty.
Každá úspěšná firma potřebuje kvalitní vedení. Poznejte klíčové osobnosti, které formují eDO a jeho hodnoty.
Řídí strategický rozvoj skupiny a dohlíží na hladké fungování klíčových projektů.
Richard Procházka
spoluzakladatel, předseda dozorčí rady
Zabývá se strategickým obchodním řízením skupiny a rozvojem distribuční sítě.
Jan Hlousek
spoluzakladatel, předseda představenstva
Zodpovídá za každodenní provozní řízení společnosti a za fungování centrály.
Michal Hofman
člen představenstva, výkonný ředitel
Má na starost spolupráci s interními i externími obchodními partnery. Jeho doménou jsou investice.
Milan Šauer
člen představenstva, obchodní ředitel
Jiří Hák
partner
Řídí vlastní obchodní skupinu a jako jeden z nejzkušenějších poradenských matadorů ovlivňuje obchodní směřování skupiny eDO.
Vilém Hene
partner
Vedle rozvoje vlastní poradenské sítě se podílí na obchodním řízení skupiny eDO jako poradce pro obchodní rozvoj. Je aktivní v oblasti marketingu.
Miloš Kubelka
partner
Úspěšně buduje svoji poradenskou strukturu a jako partner se podílí na obchodním rozvoji skupiny eDO s přesahem do investic a dalších projektů.
V eDO stavíme na pevných hodnotách, které formují každé naše rozhodnutí. Věříme, že cestou k úspěchu jsou kvalitní služby a etický přístup.
Nehrajeme si na vlčí smečky. Jsme lidé a jako lidé se k sobě chováme. Úspěch pro nás není cílem, ale výsledkem cesty založené na respektu a spolupráci.
Vytváříme prostředí pro lidi s charakterem a touhou růst.
Obchodní výsledky jsou důležité, ale nikdy ne na úkor štěstí a životní rovnováhy.
Věříme, že úspěch patří těm, kdo přistupují k práci zodpovědně a zároveň nežijí jenom pro ni.
Jsme tým, který dělá finančnímu poradenství dobré jméno. Propojujeme odborníky napříč obory a podporujeme sdílení know-how.
Věříme totiž, že celek je vždycky tak silný jako každý, kdo je jeho součástí.
K lidem se chováme férově a s respektem.
Nabízíme svobodu pro individuální styl podnikání a spravedlivé podmínky spolupráce – od jasného kariérního plánu až po vlastnictví klientského kmene.